Forum Opuszczona Kraina Sentymentów ... Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Kody do The Sims 2

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Opuszczona Kraina Sentymentów ... Strona Główna -> The Sims Archive. / The Sims 2
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Peppe
Ten który założył MS
Ten który założył MS



Dołączył: 21 Sty 2006
Posty: 3811
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Niepołomice

PostWysłany: Sob 14:22, 16 Cze 2007    Temat postu: Kody do The Sims 2
Niektóre kody mogą oczywiście nie działać wszystkim... Mogą też nastąpić uaktualnienia. Jeśli ktoś ma kolejne kody - proszę dodawać, bo to forum Mati Sim!

kaching - 1.000 simoleonów więcej
motherlode - 50.000 simoleonów więcej
deleteallcharacters - kasujemy wszystkich simów z menu okolicy
agesimscheat - włączenie kodów na manipulację procesem starzenia się
aging off - wyłączenie starzenia się
aging on - włączenie starzenia się
aspirationlevel X - w miejsce X podajemy poziom aspiracji od 1 - 5
aspirationpoints X - dostajemy X punktów aspiracji
familyfunds X Y - rodzina X ma na koncie Y pieniędzy
lockaspiration on - domownicy mają zablokowany poziom aspiracji
lockaspiration off - domownicy mają odblokowany poziom aspiracji
maxmotives - wszyscy domownicy mają całkowicie wypełnione paski potrzeb
unlockcareerrewards - dostajemy wszystkie nagrody wszystkich karier
motivedecay on/off - zmienianie/ustabilizowanie pasków potrzeb
moveobjects on/off - poruszanie obiektów włączone/wyłączone


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Peppe dnia Nie 5:17, 17 Cze 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Netami
Pan Tadeusz
Pan Tadeusz



Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 2338
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 14:53, 16 Cze 2007    Temat postu:
motiveDecay on/off - zmienianie/ustabilizowanie pasków potrzeb
moveObjects on/off - poruszanie obiektów

Te które jeszcze pamiętam. Najczęściej używane Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Peppe
Ten który założył MS
Ten który założył MS



Dołączył: 21 Sty 2006
Posty: 3811
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Niepołomice

PostWysłany: Nie 5:18, 17 Cze 2007    Temat postu:
Dzięki. A ten kod na wszystko, który jest po angielsku? Ten taki długi? Bo ja go użyłem tylko raz, żeby stać się wampirem Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Netami
Pan Tadeusz
Pan Tadeusz



Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 2338
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 9:10, 17 Cze 2007    Temat postu:
Nie mogę sobie go przypomnieć. Poszukaj na forach o simach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Netami
Pan Tadeusz
Pan Tadeusz



Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 2338
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:40, 07 Lip 2007    Temat postu:
Już pamiętam!
boolProp testingCheatsEnabled true/false
Wiedziałam, że jak zainstaluję simy to mi się przypomni Smile

Teraz megadawka kodów. Czytajcie, spisujcie i korzystajcie! Acha, korzystałam z "ReadMe", więc będę dopisywać tylko swoje komentarze
Jak wiadomo Ctrl+Shift+C otwiera konsolę do wpisywania kodów. Tam wpisujecie, to co wam będzie przydatne, czasem trzeba uważać na wielkość liter.

Do SIMS 2

help: pokazuje wszystkie kody gry. //według mnie prawie wszystkie Razz//

help [nazwa kodu]: wyświetla informacje o danym kodzie.

exit: zamyka okno kodów.

expand: rozciąga lub zwija okno kodów.

moveObjects on/off: usuwa ograniczenia umieszczania obiektów w trybach kupowania i budowy. Usuwa ograniczenia narzędzia dłoni dotyczące obiektów używanych lub normalnie nieruchomych. Po włączeniu tego kodu mogą występować problemy z elementami gry podczas generowania i manipulacji obiektami ukrytymi itd. Zauważ, że ten kod umożliwia usuwanie obiektów, których normalnie nie można usunąć, na przykład Simów, skrzynki na listy i śmietnika. Gdy usuniesz te obiekty, nie będzie można ich przywrócić, więc uważaj! //nawet jeśli tutaj jest to zmemłane i nieczytelne, to chyba każdy zna i tak ten kod, chociażby z jedynki//

aging -on/off: wyłącza starzenie się Simów. To może zakłócić delikatną równowagę gry i uniemożliwi dorastanie małych Simów, więc stosuj ten kod z rozwagą.

autoPatch -on/off: Ten kod włącza powiadamianie, gdy jest dostępna aktualizacja gry The Sims™ 2. Włącz opcję automatycznej aktualizacji i przejdź do przeglądarki obiektów importowanych (przycisk w kształcie małej gwiazdki na panelu kontroli globalnej, na ekranie otoczenia). Gdy będzie dostępna aktualizacja, pojawi się pytanie, czy chcesz ją pobrać. //nigdy nie korzystałam i korzystać nie zamierzam... działało to komuś?//

slowMotion [wartość]: Ten kod ma tylko jeden parametr: „spowolnienie” (na przykład slowMotion 4). Ta wartość ma zakres od 0 do 8, gdzie 0 to prędkość normalna, a 8 – najniższa.

boolProp enablePostProcessing true/false: włącza kody edycji (patrz niżej); bardzo przydatne przy tworzeniu filmów (także niżej). Zauważ, że do używania tego kodu musisz stosować kartę grafiki, która obsługuje funkcję pixel shader. Jeśli używasz kodów, a nie masz karty z obsługą funkcji pixel shader, ekran najczęściej będzie częściowo ciemny, dopóki nie wyłączysz kodu enablePostProcessing. Gdy kod edycji jest włączony, a opcja wyświetlania filmów aktywna, także podczas wyświetlania filmu mogą pojawiać się niepożądane zakłócenia w wyświetlaniu grafiki.

bloom [r g b x] (rgb to kod koloru) (x to nasycenie) [0.0-1.0]: Ten kod dodaje efekt zamazania, podobnie jak podczas retrospekcji w serialach telewizyjnych. Jego prawidłowe działanie zależy od tego, czy jest aktywne ustawienie kodu boolProp enablePostProcessing true.

vignette [centerX centerY X] (X to rozmiar winiety) [0.0-1.0]: Dodaje efekt rozmycia z określonego punktu. Użycie kodu „vignette 0.5 0.5 0.5” powinno spowodować zamazanie krawędzi ekranu. Kod „vignette 0.5 0.5 1.0” to maksymalne rozmycie krawędzi. Jego prawidłowe działanie zależy od tego, czy jest aktywne ustawienie kodu boolProp enablePostProcessing true.

filmGrain [wartość] [0.0-1.0]: Ten kod wywołuje efekt ziarnistości ekranu. Jego prawidłowe działanie zależy od tego, czy jest aktywne ustawienie kodu boolProp enablePostProcessing true.

letterBox [wartość] [0.0-0.4]: Dodaje efekt skrzynki pocztowej na ekranie. Jego prawidłowe działanie zależy od tego, czy jest aktywne ustawienie kodu boolProp enablePostProcessing true.
//z powyższych pięciu w życiu ne korzystałam//

Do SIMS 2 NA STUDIACH

changeLotZoning [residential | community | greek | dorm | secretsociety]: zmienia typ odpowiedniej parceli (mieszkalna, publiczna, bractwo, akademik, tajne stowarzyszenie). Zanim zmienisz typ parceli używając tego kodu, sprawdź, czy nie mieszka tam żaden Sim. Aby użyć tego kodu, wejdź na parcelę, której typ chcesz zmienić, a następnie wpisz kod, wybierając jedną z podanych opcji. //ja uznaję za bardzo przydatny, jak chce się być naprawdę nieograniczonym. Dużo razy korzystałam//

boolProp dormSpecificToolsDisabled true/false: uruchamia tryb budowy/kupowania, który byłby normalnie wyłączony na parceli akademika. //jak wyżej xD//

boolProp allow45DegreeAngleOfRotation true/false: umożliwia użytkownikowi obracanie dowolnego obiektu skokowo, o 45 stopni, zamiast obrotów o 90 stopni, stosowanych w przypadku większości obiektów. //korzystałam bez umiaru!//

Do SIMS 2 NOCNE ŻYCIE

familyfunds NAZWA XXXX
Rodzina otrzymuje określoną sumę pieniędzy na ekranie otoczenia.

roofslopeangle [15-75]
Dostosowanie kąta nachylenia wszystkich dachów na parceli.

showHeadlines [on/off] (dla wszystkich Simów na parceli)
Do tworzenia filmów. Ukrywanie/pokazywanie wszystkich dymków myśli, rozmów i nagłówków typu ++/--. //++/--? Nie kapię//

unlockCareerRewards (dla wybranego Sima)
Aktualnie wybrany Sim otrzymuje dostęp do wszystkich obiektów nagród zawodowych w katalogu. //lubię ten kod ;P//

maxMotives (dla wszystkich Simów na parceli)
Maksymalizacja wartości pasków motywacji dla wszystkich Simów przebywających na parceli. (Kontrolowanych i niekontrolowanych). //Co ja bym bez niego zrobiła?//
motiveDecay [on/off] (dla wszystkich Simów na parceli)
Zatrzymuje/uruchamia proces zanikania motywacji. //I co bez tego??//

aspirationPoints num (dla wybranego Sima)
Aktualnie wybrany Sim otrzymuje określony poziom aspiracji.

lockAspiration [on/off] (dla wszystkich Simów na parceli)
Zatrzymanie procesu zanikania/wzrostu aspiracji.

aspirationLevel [0-5] (dla wybranego Sima)
Aktualnie wybrany Sim otrzymuje znaczącą sumę punktów na nagrody aspiracji.

agesimscheat on
Kod umożliwia wyłączanie starzenia się po kliknięciu z wciśniętym klawiszem Shift na innych Simach.

setLotLightingFile [nazwa pliku]
Gracz może tworzyć nowy plik zawierający nowe wartości oświetlenia parceli. Do wykorzystania przy tworzeniu specjalnego oświetlenia parceli.

Do SIMS 2 WŁASNY BIZNES

AddneighbortoFamilycheat [on/off]
Umożliwia interakcję z niezależnymi Simami i włączenie ich do rodziny.

Forcetwins
Gdy Sim jest w ciąży, możesz wybrać tego Sima i wprowadzić podany kod. Sim urodzi bliźnięta.

Plumbbobtoggle [on/off]
Kod powoduje wyłączenie znacznika nad głowami Simów. (Doskonałe dla filmowców)

Kod usuwający ograniczenia w stawianiu ścian
-Wciśnięcie klawiszy CTRL + ALT podczas umieszczania obiektu włącza ten kod.
-Ograniczenia w stawianiu ścian zostaną usunięte. Można będzie łączyć dowolny obiekt naścienny ze ścianą zajętą już przez inny obiekt. //Maxis ułatwia życie//

Do SIMS 2 ZWIERZAKI

Dla zwierzaków:
boolProp petActionCancel [true/false] – można anulować akcje zwierząt

Tryb budowy:
deleteAllFences –Usuwa wszystkie ogrodzenia na parceli
deleteAllWalls –Usuwa wszystkie ściany na parceli
deleteAllAwnings –Usuwa wszystkie markizy na parceli
deleteAllObjects [Doors/Windows/Stairs] –Usuwa wszystkie drzwi (Doors), okna (Windows) i schody (Stairs) na parceli
deleteAllHalfWalls –Usuwa wszystkie pół-ścianki na parceli

Do SIMS 2 CZTERY PORY ROKU

bugJarTimeDecay [on|off]
Jeśli uda Ci się złapać kilka świetlików do słoika, włączenie tego kodu sprawi, że owady będą żyły wiecznie (w ten sposób powstanie niesamowita lampa!). //jeszcze nie testowałam//

Wystarczy Question


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Peppe
Ten który założył MS
Ten który założył MS



Dołączył: 21 Sty 2006
Posty: 3811
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Niepołomice

PostWysłany: Nie 6:16, 08 Lip 2007    Temat postu:
Super!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Peppe
Ten który założył MS
Ten który założył MS



Dołączył: 21 Sty 2006
Posty: 3811
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Niepołomice

PostWysłany: Sob 12:35, 25 Sie 2007    Temat postu:
Skopiowałem kody z Simy.pl, XD. Nie chce mnie się edytować...

Kaching Dodatkowe pieniądze 1000.
Motherlode Dodatkowe pieniądze 50000.
Moveobjects on/off Możliwość budowy poza granicami działki i poruszanie zwykle niedostępnymi obiektami (np. śmietnikiem, skrzynką na listy, a także Simami).
Aging on/off Włącza lub wyłącza tryb starzenia się Simów.
StretchSkeleton (2.0-0.5) Twój Sim staje się wyższy lub niższy. Wartość "2.0" sprawia, że jest dwa razy wyższy, a "0.5", o połowę mniejszy.
intProp maxNumOfVisitingSims [liczba gości] Możesz zaprosić więcej lub mniej gości na imprezę. Standardowa liczba na szybszych komputerach to 8.
boolProp snapObjectsToGrid [true/false] Wartość "false" sprawa, że możesz stawiać przedmioty nie trzymając się siatki.
boolprop constrainFloorElevation [true/false] Wartość "false" sprawia, że możesz kształtować teren, gdy znajduje się na nim podłoga, przedmioty, ściany itp.
boolProp simShadows [true/false] Włącza lub wyłącza cień Sima.
intProp censorGridSize 0 Wyłącza cenzurę. Ten kod nie działa w dodatku Nocne życie i nowszych.
floatProp tvVolume [0.0-1.0] Telewizor działa ciszej lub głośniej. Standardowa wartość to "0.5".
boolProp displayPaths [true/false] Widzisz ścieżkę, po której porusza się Sim.
faceBlendLimits on/off Tworząc dziecko w CAS można wyłączyć twarzowe ograniczenia
boolprop lotWater [true/false] Usuwa lub przywraca wodę z parceli.
boolprop lotTerrainPaints [true/false] Usuwa lub przywraca pokrycia terenu z parceli.
boolprop showFloorGrid [true/false] Możliwość ukrycia siatki w trybie kupowania i budowy.
boolprop objectShadows [true/false] Włącza lub wyłącza cienie obiektów.
boolProp guob [true/false] Włącza lub wyłącza cienie obiektów znajdujących się wewnątrz domu.
boolprop renderSelectedSimLevel [true/false] Otacza ścianą wybranego Sima, aby nie mógł odejść.
boolprop locktiles [true/false] Możliwość położenia podłogi poza domem np. na asfaltowej drodze.
boolprop reflectionWithExtraViewer [true/false] Włącza lub wyłącza odbicia w lustrach.
boolprop renderInsideObjectOnlyOnSelectedSimLevel [true/false] Pokazuje przedmioty tylko na piętrze, na którym znajduje się wybrany Sim.
boolprop renderSelectedSimLevel [true/false] Pokazuje podłogę, na której znajduje się wybrany Sim. Pozostałe są ukryte.
deleteAllCharacters Usuwa wszystkie rodziny Simów z danej okolicy.
TerrainType desert/temperate/dirt/concrete Zmienia rodzaj pokrycia terenu w okolicy. Wartości: "desert" - pustynia; "temperate" - zarośla; "dirt" - bagna; "concrete" - beton.
boolprop displayNeighborhoodProps [true/false] Włącza lub wyłącza wszystkie kamienie i skały znajdujące się w okolicy.
boolprop displayNeighborhoodRoads [true/false] Włącza lub wyłącza ulice w okolicy.
boolprop displayNeighborhoodFlora [true/false] Włącza lub wyłącza roślinność w okolicy.
boolprop displayNeighborhoodWater [true/false] Włącza lub wyłącza wodę w okolicy.
boolprop displayLotImposters [true/false] Włącza lub wyłącza widok domów w okolicy.
boolprop displayNeighborhoodRoadsWithModel [true/false] Włącza lub wyłącza widok mostów w okolicy.
boolprop lotTerrainLighting [true/false] Parcele nie będą podświetlane po najechaniu na nie kursorem myszy.
boolprop carsCompact [true/false] Samochody w okolicy są bardziej szczegółowe.
boolprop ShowLotPackageFilename [true/false] Pokazuje nazwę pliku domu, nad którym znajduje się kursor.
boolprop nhoodWaterReflection [true/false] Włącza lub wyłącza odbicia obiektów od wody w okolicy.
boolProp carsOnRight [true/false] Wartość "false" sprawia, że samochody mogą jeździć po lewej stronie ulicy.
boolprop lotTerrainCanvas [true/false] Trawa staje się niebieska.
gameVersion Pokazuje wersję gry.





Kod Działanie
boolProp allow45DegreeAngleOfRotation [true/false] Możliwość stawiania przedmiotów pod kątek 45 stopni. Pomagają przy tym klawisze "<" i ">".
setHighestAllowedLevel [numer pięter] Możliwość budowy większej liczby pięter niż 5. Jeżeli będzie ich 15 gra wyłączy się z powodu błędu.
boolProp dormSpecificToolsDisabled [true/false] Odblokowuje tryb budowy w akademiku.
changeLotZoning [residential | community | greek | dorm | secretsociety] Zmienia rodzaj parceli, na której się znajdujemy. Wartości: "residental" - teren mieszkalny; "community" - społeczność; "greek" - grecki(?); "dorm" - lokale do wynajęcia; "secretsociety" - tajne stowarzyszenie.





Kod Działanie
familyfunds [Familyname] # Możliwość dodania lub odebrania pieniędzy dowolnej rodzinie. Przykład poprawnie wpisanego kodu: "familyfunds Ćwir + 10000" lub "familyfounds Ćwir - 10000".
roofslopeangle [15-75] Zmienia kąt nachylenia wszystkich dachów znajdujących na parceli.
showHeadlines [on/off] Możliwość ukrycia myśli Sima znajdujących się w chmurkach nad nim.
unlockCareerRewards Odblokowuje wszystkie nagrody za osiągnięcia zawodowe.
MaxMotives Wszystkie potrzeby Sima zostają zaspokojone.
motiveDecay [on/off] Włącza lub wyłącza wskaźniki opadania potrzeb.
aspirationPoints [liczba punktów aspiracji] Możliwość dodania dowolnej liczby punktów aspiracji.
lockAspiration [on/off] Włącza lub wyłącza wskaźnik opadania poziomu aspiracji.
aspirationLevel [0-5] Zmienia poziom aspiracji. Wartość "0" - najniższy, wartość "5" - najwyższy (platynowy).





Kod Działanie
AddneighbortoFamilycheat [on/off] Jeśli jesteś w otoczeniu, wciśnij SHIFT i kliknij lewym przyciskiem myszy na wybraną parcelę, aby przydzielić ją dowolnej rodzinie.
Forcetwins Aktywny Sim będzie w ciąży i urodzi bliźniaki.
Plumbbob toggle [on/off] Górna część ciała Sima staje się niewidoczna.





Kod Działanie
DeleteAllObjects [Doors/Windows/Stairs] Usuwa wszystkie obiekty: Drzwi, Okna, Schody
DeleteAllWalls Usuwa wszystkie ściany na parceli
DeleteAllHalfWalls Usuwa wszystkie "półścianki"
DeleteAllFences Usuwa wszystkie płoty/ogrodzenia
DeleteAllAwnings Usuwa markizy
IndividualRoofSlopeAngle [15/75] "Narzędzie" które pozwala ustalić pochyłość dachu
boolprop DisablePuppyKittenAging [true/false] Włącza/Wyłącza starzenie się psów i kotów.
boolprop ControlPets [on/off] Włącza/Wyłącza kontrolę nad zwierzęciem
boolprop ShowCatalogePFlags[true/false] Uruchamia pokazywanie etykiet przy przedmiotach z którego dodatku pochodzi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Peppe
Ten który założył MS
Ten który założył MS



Dołączył: 21 Sty 2006
Posty: 3811
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Niepołomice

PostWysłany: Nie 7:10, 26 Sie 2007    Temat postu:
Pierwszy kod do dodatku Podróże
changeLotZoning [secretvacationlot | hotel]
Pomoże nam zmienić charakter parceli z mieszkalnej np. na hotel, dzięki czemu będziemy mogli np. budować swoje własne ośrodki wakacyjne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Opuszczona Kraina Sentymentów ... Strona Główna -> The Sims Archive. / The Sims 2 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin